2 december 2019 opening nieuw afhaalpunt Vilvoorde

FAQ

Hoe plaats ik een reservatie?

U kunt materiaal reserveren via de website of telefonisch. Vraag steeds naar de beschikbaarheid en vermeld de nummers van de items die u wilt reserveren. Zorg zeker dat u in het bezit bent van een geldige Belgische identiteitskaart. 

Wij raden af om materiaal ter plaatse te reserveren omdat wij de beschikbaarheid niet kunnen garanderen. Indien u toch ter plaatse wilt reserveren, houdt dan rekening met langere wachttijden, aangezien klanten met reservaties sowieso voorrang krijgen.  

 

Openingsuren

We zijn steeds telefonisch bereikbaar tussen 9-12u & 13-18u. 

Opgelet! Wij werken met vaste uren voor de ophalingen & inleveringen. Indien deze uren niet passen, gelieve dit te vermelden bij het reserveren. 

Gent:

  • Inlevering: 9 - 12u
  • Ophaling: 14 - 18u

Antwerpen

  • Inlevering: 10 - 12u
  • Ophaling: 16 - 18u

Vilvoorde (vanaf 2 december)

  • Inlevering: 10 - 12u
  • Ophaling: 16 - 18u
Ik huur voor meerdere dagen, krijg ik korting?

Als je voor meerdere dagen na elkaar huurt, daalt de dag prijs.
Zo betaal je voor:

  • 2 opeenvolgende dagen de dagprijs x 1,6
  • 3 opeenvolgende dagen de dagprijs x 2,2
  • 4 opeenvolgende dagen de dagprijs x 2,8

Langere huurperiodes worden per project bekeken.

Extra kosten bij laattijdige inlevering

Bij een laattijdige inlevering wordt er een extra huurdag in rekening gebracht.
Gederfde inkomsten door de laattijdige inlevering zullen doorgerekend worden aan de klant. 
Indien u merkt dat er problemen kunnen ontstaan bij het inleveren, gelieve ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen, dan kunnen wij hier eventueel nog rekening mee houden. 

 

Moet ik een waarborg betalen?

Bij Ostron betaal je geen waarborg!
Tenzij anders overeengekomen betaal je enkel het huurbedrag bij ophaling van je materiaal.

Hoe kan ik betalen?

OPGEPAST: BETALINGEN MET CREDITCARD ZIJN NIET MEER MOGELIJK.

Tenzij anders overeengekomen betaal je bij ophaling van het materiaal de huurprijs.
Betaling kan op volgende manieren:

  1. Cash, meebrengen bij ophaling.
  2. Met een debetkaart (Bancontact).
  3. Op onze rekening: BE86 0688 9959 9750 met vermelding van bonnummer + (bedrijfs)naam. (Het bedrag dient op onze rekening te staan bij afhaling).
Materiaal controleren

Het materiaal werd zorgvuldig nagekeken. Check het materiaal zelf ook altijd. Indien u dat wenst is er altijd een pakbon voorhanden, waarop de inhoud met alle items nauwkeurig staat beschreven.  

Indien er onregelmatigheden zijn met het huurpakket, gelieve dit zo snel mogelijk te melden.

Bel of mail ( info@ostron.be ) ons asap, zodat we op de hoogte zijn en u verder kunnen helpen. 

Wat gebeurt er als ik mijn reservatie annuleer?

Uw huur is definitief gereserveerd als u van ons een bevestigingsmail ontvangen hebt met daarin een bonnummer + alle praktische info.
Indien u de reservatie wil annuleren, dan kan dit zonder bijkomende kosten binnen 12u na ontvangst van onze mail. Nadien worden er annulatiekosten in rekening gebracht. Gelieve ons onmiddelijk te verwittigen bij een annulatie en altijd uw annulatie bevestigen via e-mail.

Voor meer details, bekijk onze algemene voorwaarden.

Leveringen en ophalingen

Het laten leveren of ophalen van uw gehuurd materiaal kan in heel België tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Mail ons het adres voor meer info. 
PRIJZEN
Blauw: 25€ - Groen: 50€ - Rood: 75€
Voor leveringen buiten de rode zone kan u ons altijd contacteren voor een offerte!

Kaart levering

Is het materiaal verzekerd?

Standaard is uw materiaal verzekerd. Indien u deze verzekering niet wenst, gelieve dit vooraf te melden. Download hier onze verzekeringsvoorwaarden.

Kan ik mijn project laten sponsoren door Ostron?

Leg je project ( minstens 14 dagen voor aanvang ) aan ons voor via mail. Enkel kortfilmprojecten komen in aanmerking voor sponsoring. 

We bekijken je aanvraag en contacteren je nadien om de mogelijkheden samen te bekijken. 

Kortingen

Alle studenten tot en met 25 jaar (niet geldig voor bedrijven) kunnen tot 40% korting krijgen op de standaard prijzen op de website. De kortingen variëren naargelang het type materiaal. Om in aanmerking te komen voor deze korting dient de student bij afhaling of inlevering aanwezig te zijn. De student dient ook telkens zijn studentenkaart (of inschrijvingsbewijs) te tonen. Dit bewijs mag ook op voorhand worden doorgemaild. Indien de student niet aanwezig kan zijn bij ophaling of inlevering, vervalt de korting automatisch. 

Ook vaste klanten kunnen rekenen op voordelige prijzen. Vraag info bij uw aanvraag. Indien u meer dan 1 dag bij ons huurt, dan kan u rekenen op aangepaste prijzen. Contacteer ons voor een offerte.

Algemene voorwaarden

Download hier onze algemene voorwaarden. 

I speak English - Je parle Français - hablo Español

No problem, our staff speaks English, mail or call us…

Pas de problème, notre personnel parle Français, envoyez-nous un e-mail ou appelez-nous…

No hay problema, nuestro personal habla
español, envienos un correo electrónico o llamenos…

Privacy? Gegevensverwerking?

Wij hechten veel belang aan uw privacy.

Wie zijn wij?

Ostron vof

Poortakkerstraat 1 Bus G

9051 Sint-Denijs-Westrem

+32 9 335 73 35

BTW BE0548.755.823

info@ostron.be

Welke gegevens verzamelen wij?

Op het moment dat u bij ons een aanvraag indient via de website of via mail, dan houden we de gegevens die u invult bij. We registreren uw voornaam, achternaam, adres, telefoonnummer, bedrijfsgegevens. We gebruiken deze gegevens om uw aanvraag goed te verwerken.

Indien u bij ons huurt, dan verwerken we ook de persoonsgegevens met informatie over u als geidentificeerde of identificeerbare persoon. Dit kan gaan om contactgegevens, identificatienummer en financiële gegevens.

Waarom verwerken we uw persoonsgegevens?

We verwerken uw persoonsgegevens om onze administratie en dienstverlening te verbeteren.

Met wie delen we uw gegevens?

De door ons verzamelde gegevens worden nooit aan derden doorgegeven zonder uw toestemming.

Hoe lang worden uw persoonsgegevens bewaard?

De persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk voor de verwerking waarvoor ze werden ingezameld.

Uw rechten

De klant heeft te allen tijde het recht zijn gegevens op te vragen. Hij kan vragen deze aan te passen indien ze onjuist of onvolledig zijn, deze te laten verwijderen of vragen om deze over te dragen. Indien u van mening bent dat wij uw gegevens onrechtmatig verwerkt hebben, heeft u het recht een klacht in te dienen bij de Privacycommissie.

Het gebruik van cookies

Tijdens het bezoek aan onze website kunnen cookies op de harde schijf van uw computer geplaatst worden en dit enkel en alleen om de site beter af te stemmen op de behoeften van de terugkerende bezoeker. Deze mini bestandjes of cookies worden niet gebruikt om het surfgedrag van de bezoeker op andere websites na te gaan. Uw internetbrowser laat u toe dat u het gebruik van cookies verhindert.

Kan iemand anders mijn bestelling ophalen of inleveren?

Een bestelling kan afgehaald worden door iemand anders, hou er wel rekening mee dat de persoon die het materiaal afhaalt het contract moet ondertekenen en verantwoordelijk is voor het materiaal. Zorg zeker dat die persoon een geldige id kaart meeheeft en de huur kan betalen.

Logo Ostron voor sponsoring?

Je kan het logo hier downloaden.

Om de gebruikerservaring van deze site te verbeteren gebruikt deze website cookies. Ik ga akkoord